ABECEDA MRŠAVLJENJA

D
ebljina (gojaznost ili pretilost) - je prekomjerno nakupljanje masti u organizmu (pod kožom i uvezivnom tkivu unutarnjih organa) što dovodi do povećanja tjelesne težine. Najčešći uzrok debljine je preobilna ( pogrešna prehrana) i smanjena tjelesna aktivnost. Naravno, debljinu mogu uzrokovati i razne bolesti kao i neki lijekovi. Obzirom da debljina narušava zdravlje smatra se bolešću od koje boluje i do 50% odraslih i do 30% djece. Debljina narušava kvalitetu življenja i skraćuje životni vijek.

Svaki program mršavljenja je specifičan i zahtjeva potpuno individualan pristup svakom pojedincu. Individualni programi imaju niz prednosti koje se odnose na izradu programa prilagođenog baš Vama, osigurava različite sadržaje kao što su: analiza tjelesne mase, izradu dietnog plana i jelovnika, tretmane za tijelo, kontrolirano treniranje u malim grupama ili potpuno individualno s osobnim trenerom.

Program mršavljenja zahtjeva i stalnu potporu iskusnih i stručnih terapeuta u koje imate povjerenje.Stalni kontakt, praćenje i podrška koju ćete dobiti od stručnog terapeuta je važan faktor u programu mršavljenja.

Postoji bezbroj lijekova za suzbijanje apetita, savjeta i prijedloga redukcijskih dieta. NESTRPLJIVOST je jedna od glavnih osobina radi čega se poseže za brzim rješenjima. Brza dieta koja će u 15 dana skinuti 5-9kg ili sl.sigurno nije mudra odluka. Razne vrste čajeva su svakako dobrodošao napitak ali kao jedino sredstvo za mršavljenje sigurno neće donijeti nikakav rezultat.

Za smanjenje tjelesne težine je potrebna redukcijska dieta koja u prehranu uključuje vrijedne i raznovrsne obroke koji imaju manju kalorijsku vrijednost. Svakako ne treba zaboraviti važnost POKRETA jer bez njega nema rezultata. Šetnja, tjelovježba, plivanje itd.su neizostavni. DEBLJINA = ENERGETSKI UNOS veći od ENERGETSKE POTROŠNJE. Organizam dobiva energiju razgradnjom hranjivih tvari (ugljikohidrati,bjelančevine,masti) u tjelesnim stanicama oksidiraju pri čemu oslobađaju energiju. Dobivena energija je potrebna za normalnu aktivnost svih organa (bazni metabolizam), za sve kemijske procese koje se odvijaju u tijelu i za rad. Koliko je potrebno energije? To ovisi o svakom pojedincu (spolu, zdravstvenom stanju, tjelesnoj aktivnosti, težini fizičkog rada itd.) Ova činjenica samo potvrđuje važnost individualnom pristupu programa za mršavljnje.

ZANIMLJIVOSTI - 200.000.000.000!!! ne, nije dobitak na lotu. Debele osobe mogu imati i do 200 milijardi masnih stanica. Već stvoren broj masnih stanica se ne može smanjiti. Npr. Unosom 7000 kalorija u tijelu nastaje 1 kg masti. Mast se prvo pohranjuje u već postojeće stanice, a kada one postanu velike da ne mogu čuvati pohranjenu mast, nastaju nove.

Nešto o HRANJIVIM TVARIMA

Ugljikohidrati – se dijele u 3 skupine. Prva skupina su jednostavni ugljikohidrati (monosaharidi), druga skupina su dvostruki ugljokohidrati (disaharidi) i treća skupina su složeni ugljikohidrati (polisaharidi). Jednostavne ugljikohidrate nalazimo uglavnom u voću i medu. Dvostruki ugljikohidrati su saharoza (šećer) i laktoza (mlijeko). U treću skupinu spadaju: škrob, glikogen, celuloza i pektin.

Razgradnjom ugljikohidrata u organizmu se oslobađa energija koja bi trebala sačinjavati 55 do 58% cjelodnevne energije.


Bjelančevine – su sastavni dio svake stanice. Ljudsko tijelo može iskoristiti bjelančevinu tek kada ih probavi u želucu i crijevima i razgradi na aminokiseline koji su osnovni sastojci bjelančevina. Postoji nekoliko važnih aminokiselina koje nazivamo esencijalne (životno važne) a ljudsko tijelo ih ne može sintetizirati samo već ih čovjek mora unijeti u organizam hranom.

Energija koju daju bjelančevine treba iznositi oko 10 do 12% od potrebne cjelodnevne energije. Masti – su energetski najvrjednije. Razlikujemo vidljive masti (one koje dodajemo hrani) i nevidljive masti. (one koje su sastvani dio namirnica). Razlikuju se još i prema vrsti masnih kiselina (zasićene i nezasićene) Mogu biti životinjskog i biljnog porijekla.

Masti ljudskom organizmu daju oko 30% cjelodnevno potrebne energije

Vitamini – su također važni u prehrani iako su potrebni u manjim količinama. Treba nastojati održavati ravnotežu vitamina jer nije dobro ako nedostaju ali isto tako ako ih je previše. Za pravilnu prehranu je važno znati da vitamine razlikujemo prema topljivosti – one koji su topivi u vodi (B, C i H) i one koji su topivi u masnoćama (A,D,E i K)

Minerali – najvažniji minerali potrebni čovjeku su: kalcij, fosfor, željezo, bakar,jod, natrij i kalij. Raznolika, uravnotežena prehrana će osigurati dovoljno minerala.

 

Što je abeceda mršavljenja?   To je cjelovita terapija koja se sastoji od:

  1. Analize tijela – precizna dijagnostika kojom procijenjujemo trenutno stanje tijela, mjerenja i praćenje napretka
  2. Izrade individualnog programa - definiranje cilja, izrada programa treninga, izrada jelovnika, plan aromaterapijksih tretmana za tijelo
  3. Dijetoterapija – izrada programa prehrambenih navika prema vašim potrebama
  4. Detoksikacija organizma
  5. Edukacija o zdravijem načinu življenja (jutarnje i dnevne rutine, promjene prehrane prema godišnjim dobima)

Zajedno s vama, veselimo se vašim "izgubljenim" kilogramima, no to nije naš jedini cilj.

Cilj nam je biti dio vaše promjene , podrška i oslonac. Naš program smo jednostavno nazvali abeceda mršavljenja zato jer sve navedeno manje-više svi znamo (kao abecedu) ! Želimo vas podsjetiti i potaknuti na promjenu u cilju boljeg i zdravijeg življenja.

Ne nudimo vam čuda tipa: „mršavite ležeći“ ili „čarobni napitak za mršavljenje“! Na ovaj način sigurno nećete izgubiti 5 cm nakon jednog tretmana , a sigurno niti 4 kg!

 

USLUGA TRAJANJE CIJENA
TERAPIJSKO UMATANJE - aroma oblozi 1 sat 250,00 kn
TERAPIJSKO UMATANJE - aroma oblozi 15 tretmana 3.050,00 kn
TERAPIJSKE VJEŽBE - grupne 8 dolazaka 200,00 kn

 

NUDIMO VAM POTPUNU PROMJENU – PREOBRAZBU!!!

Škola kuhanja

Kontakt

Srdoči 65 (kod pošte)
51000 Rijeka

Tel.: 091/1569-230
E-mail: tilia.doo@gmail.com

Kontaktirajte nas

Cjenik

Ovdje možete pogledati kompletan cjenik grupiran po kategorijama.

Kompletan cjenik